FPN Direct voordelig zaken doen

Lijkt het u leuk om zelf een verkooptekst en foto’s te maken, de details van uw woning online in te voeren en zelf de geïnteresseerden in uw woning rond te leiden, en daardoor minder te betalen? Dan is onze FPNdirect dienst iets voor u.

Lees verder

Full Service

 
Stap 1 Kennismaking
Een vrijblijvende afspraak maakt u telefonisch of via het contactformulier op onze site. Tijdens deze afspraak zal de makelaar de woning zorgvuldig opnemen en u adviseren over de verkoop van uw woning. Belangrijke dingen die aan bod komen zijn o.a.:

  • Wat is een goede vraagprijs?
  • Welke koopsom is realistisch?
  • Wanneer wilt u met de verkoop beginnen?

Aan de hand van marktkennis geeft onze makelaar antwoord op deze vragen in de vorm van een kort schriftelijk advies. Ook licht hij de diverse mogelijkheden die FPN Makelaardij te bieden heeft toe. U weet dan precies waarom u voor ons kiest!

Stap 2 U kiest voor FPN Makelaardij
Nadat de opdracht door u is gegund en de verkoopopdracht is getekend is de samenwerking bevestigd.

U zoekt alle documenten bij elkaar en vult de uitgebreide vragenlijst in. Wij leggen een verkoopdossier aan en gaan wij de volgende acties uitvoeren:

  • De woning met uitgebreide informatie wordt ingevoerd;
  • De foto’s zullen gemaakt worden;
  • De makelaar schrijft een uitgebreide verkooptekst.

Na uw akkoord wordt de woning aangemeld op Funda en onze eigen site. Nadat de woning is aangemeld dragen wij zorg voor het verkoopbord en kan de verkoop beginnen!

Stap 3 Bezichtiging
Wanneer er een bezichtiging wordt aangevraagd ondernemen wij de volgende stappen:

Wij:
 

  • Plannen de bezichtiging in onze agenda;
  • Nemen contact met u op voor akkoord;
  • Bevestigen na dit akkoord de afspraak aan de kijker;
  • Zetten de afspraak in uw online verkoopdossier;
  • Zetten het bezichtigingsverslag in uw online verkoopdossier;
  • Bellen de kijker na of er verdere interesse is in de woning.


Stap 4 Onderhandelen en verkopen

Zodra er een bod wordt uitgebracht op uw woning voeren wij de onderhandelingen namens en in overleg met u.

Wanneer er een overeenkomst is bereikt zal FPN zorg dragen voor:

  • Het opstellen van de koopakte;
  • De juridische check voor de koopovereenkomst;
  • De nazorg van de verkoop van uw woning.


U betaalt de courtage achteraf bij de notaris.

Acties en aanvullende diensten
Ook tijdens de verkoop streven wij naar goede communicatie. Wilt u iets aanpassen of bespreken dan kunt u daarvoor altijd bellen of een afspraak maken met de makelaar.

Om de verkoop van uw woning te bevorderen bieden wij verschillende mogelijkheden. Klik hier voor de aanvullende diensten die FPN Makelaardij aanbiedt. 

Komt u er niet uit?

Komt u er niet uit, dan kunt u naar de veelgestelde vragen
Komt u er toch niet helemaal uit, of wilt u advies? Maak een afspraak en kom langs.
U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen.

Bel ons:
(079) 316 16 21
 

Veelgestelde vragen

  • Ik ben starter. Kan ik wel een huis kopen?

    Ik ben starter. Kan ik wel een huis kopen?

    Als starter heb je meer te besteden dan je denkt! De Hypotheekshop begrijpt dat het best lastig is als je in deze tijd je eerste huis wilt kopen. Maar er zijn aantrekkelijke regelingen voor starters, die het budget voor je eerste huis flink kunnen verruimen. Zo is er de Nationale Hypotheek Garantie of de Schenkingswet. Als je bij ons langskomt zetten we alle mogelijkheden voor je op een rij. Zo wordt dat droomhuis wellicht tóch haalbaar!

    Klik hier voor meer informatie.
  • Hoe blijf ik op de hoogte van actuele ontwikkelingen?

    Hoe blijf ik op de hoogte van actuele ontwikkelingen?

    Hiervoor kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U ontvangt dan een aantal keer per jaar het laatste nieuws op het gebied van woningen aan- en verkopen, hypotheken en verzekeringen. Klik hier om u in te schrijven.
  • Wat zijn jullie openingstijden?

    Wat zijn jullie openingstijden?

    Maandag t/m vrijdag: 9:00uur - 17:30 uur
    Zaterdag: 10:00uur - 14:00uur
  • Wat betekent de samenwerking met SAA voor mij?

    Wat betekent de samenwerking met SAA voor mij?

    FPN Assurantiën gaat per 31 maart 2013 een samenwerking aan met SAA Verzekeringen B.V (Samenwerkende Assurantie Adviseurs). Hiermee zijn wij in staat om onze dienstverlening te waarborgen en te optimaliseren als het gaat om uw verzekeringszaken.

    Wijzigt er iets voor u?

    De samenwerking heeft geen consequenties voor uw huidige premie en polisvoorwaarden. U kunt, zoals u gewend bent, met al uw (advies)vragen bij ons terecht. U was gewend om correspondentie over uw verzekeringen en facturen direct van uw verzekeraar (Nationale Nederlanden, Aegon etc.) te ontvangen. Vanaf 31 maart zult u deze correspondentie via SAA ontvangen.

    Op deze pagina vindt u alle informatie over de samenwerking met SAA. Deze pagina wordt regelmatig geupdated. Heeft u toch vragen of wilt u een afspraak? Wij staan graag voor u klaar! Bel 079 - 316 16 36.

Veelgestelde vragen
 
 
Copyright © 2013 FPN Groep.Privacy  | Algemene voorwaarden  | Disclaimer  |